Kan iemand me enkele suggesties geven voor een gaming laptop?

Ik ben op zoek naar een gaming laptop, maar ik heb zelf niet heel veel verstand van deze zaken. Ik vraag niet voor een laptop waarmee ik bf4 op ultra settings met 60 fps kan spelen, maar minder intensieve games zoals (vooral) League of Legends en wat oudere Call of Duty spellen zoals Modern Warfare 2 & 3. Het budget ligt zo rond de €1100, waarmee ik volgens mij toch een net machientje zou moeten kunnen halen..

Verder voel ik de 'Koop een desktop dat is veel beter' reactie wel al aankomen, en ik zou maar wat graag een desktop kopen. Maar aangezien ik gescheiden ouders heb is een laptop the way to go voor mij.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Enige opties:

- (Medion is van Aldi)

''Ooh aldi die supermarkt das amateurr!''

Nee, echt niet, ik heb zelf een game-pc gekocht bij de Aldi en hij is echt super baaz.

Echt, ik raad het je aan, voor €1100,- kun je inderdaad een prettige machine kopen.

- Misschien een goedkopere laptop, en dan een dikke headset erbij??
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je echt iets wil draaien adviseer ik Lenovo die pc's zijn Super snel

ik heb een laptop van hen uit 2002 en die doet t nog gewoon want die zijn ook Super robuust

de thinkpad series in ieder geval :D:D
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alienware heeft ook een aantal leuke game laptops er tussen zitten!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alienware wou ik hem ook aanbevelen :p