Mijn imac g5 blijft zwart na update os x 10.4.11. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
capthavoc
10 jaar geleden
Wellicht is er een firmware update ? nodig geweest
mac os 10,4 moet hij nog wel aan kunnen dus dat zal het probleem niet wezen ?
hoor je nog wel de bong ?
pb me maar wellicht kan ik helpen ?

Antwoorden (1)

Probeer eens op te starten met de toetsen Command, Option (alt), P en R in. Hiermee reset je een stukje geheugen met instellingen als geluidsniveau en beeldscherminstellingen. Houd de toetsen ingedrukt totdat je het opstartgeluid voor een tweede keer hoort. Daarna zou het scherm op z'n minst op wit moeten springen voordat hopelijk het Apple-logo weer verschijnt.