Hoe resset ik mijn toshiba laptop zonder instalatie cd/dvd?

Hallo allemaal,

Ik wil mijn Toshiba laptop uit 2008 resetten naar de fabrieksinstellingen. Ik weet nog dat ik toen der tijd een cd/dvd bij mijn laptop heb gekregen waarmee ik dit waarschijnlijk had kunnen doen. Maar deze heb ik niet meer in mijn bezit. Ik heb op internet al gezien dat je door de 0 ingedrukt te houden je laptop kunt resetten maar dit werkt bij mij niet.

Heeft iemand voor mij een oplossing?

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,

Ruud

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.7K

Het beste antwoord

Zoek even op google naar "toshiba restore keys"
ik weet dus niet welke model toshiba je hebt (dat zou je er achter kunnen zetten) tijdens google search
volgens wat ik vinden kan je via opstarten met f8 om een advance boot option menu komen ?
Maar kijk er even goed na welke keys je met indrukken tijdens het opstarten
niet voor iedere toshiba zou het zelfde kunnen gelden.
kijk of even naar je opstart scherm wellicht zie je daar alle hotkeys opties ?

raar dat je die cd kwijt bent ?
maar weet je zeker dat dat een restore cd is en niet alleen een drivers cd ?
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb zelf ook nog wat rond gezocht en kwam ook hierop uit. Erg bedankt voor de moeite. Hie gaan veel mensen mee geholpen worden :)