Kan ik TrustedInstaller verwijderen?

Steeds als ik mijn Windows.old wil verwijderen staat er ‘‘u dient door trustedinstaller gemachtigd te worden’‘. Ik heb alles al afgezocht en gegoogled, maar niks werkt. Als ik mijn eigen rechten wil veranderen kan dat gewoon niet.

Mvg, Jaimy

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
17.4K
SimonV
10 jaar geleden
http://www.mijnraad.nl/?topicid=214 of http://helpdeskgeek.com/windows-7/windows-7-how-to-delete-files-protected-by-trustedinstaller/ werkt dus niet?
SimonV
10 jaar geleden
Wat voor melding krijg je als je je eigen rechten wilt veranderen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer eens in te loggen als Administrator, of probeer het via Unlocker te verwijderen. Dan zegt Unlocker waarschijnlijk dat het niet verwijderd kan worden, maar bij de volgende (her)start wordt het dan wel verwijderd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik krijg geen melding, ik kan het gewoon niet veranderen, het vakje is grijs.

Het beste antwoord

Trustedinstaller is ee onderdeel van windows7 mar te omzeilen.
•Klik op de besbetreffende folder (of bestand) met de rechtermuisklnop en klik op [Eigenschappen].

•Daarna op [Beveiliging].

•Daarna op [geAvanceerd].

•Ga naar het tabblad [Eigenaar].

•Selecteer jezelf als eigenaar en de optie alle onderliggende mappen.

•Klik op [Ok] en sluit daarna alle eigenschappenvensters.

•Klik weer op het besbetreffende bestand of folder met de rechtermuisklnop en klik op [Eigenschappen].

•Daarna op [Beveiliging].

•Daana op [Bewerken].

•Selecteer "Gebruikers".

•Neem volledig beheer.

•Sluit de property-schermen.
Nu kan je ieder bestand verwijderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Deze oplossing kom je als eerste tegen als je googelt.
Dus dat heeft de vraagsteller waarschijnlijk al geprobeerd, als ik zijn vraag lees.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
klopt, belangrijk is echter om eerst 'eigenaar' te worden van de bestaden, anders kun je de beveiliging (i.e voledig beheer) niet aanpassen
SimonV
10 jaar geleden
Dat weet de vraagsteller dus al, die oplossing kom je direct tegen als je googelt. http://www.mijnraad.nl/?topicid=214
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De tab eigenaar bestaat niet in windows 8, ik had het er wel even bij kunnen zeggen, maar het is dus de windows.old map van win7 in win 8 ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer de map desnoods met een Ubuntu Live-CD of Live-USB te verwijderen.