Ik heb een acer extensa 5620 Z pas windows 7 32 bit eropgezet ,maar hij is langzaam wie weet hoe ik hem sneller krijg?

hoi ik heb een extensa ,zat windows 8 op maar die pakte die niet op ,dus ik windows 7 ulimate 32 bit erop ,maar ik vindt de laptop vrij langzaam ,misschien met stuurprogamma,s drivers whatever ,
Wie kan mij vertellen hoe ik de laptop wat sneller krijg
B,v,d

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
redhouse
10 jaar geleden
Wel de originele drivers voor de laptop gebruikt ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee gewoon die op windows zaten ,maar zaten die er wel op want ik heb hem gedownload van isohunt ,en legitiem gemaakt wet windows loader
er is toch wel een site waar je de upgrade,s kan downloaden
M,v,g

Antwoorden (1)

om hem sneller te krijgen kan je readyboost gebruiken , dat houd in dat jee een usb stick of sd kaartje kan gebruiken om hem te versnellen ,bijvoorbeeld 32GB raad ik je aan . usb stcik er in en dan zie je zo'n tijdklokje staan daar klik je op en gebruik je de usb stick , zie youtube