hoe kan ik mijn computer zo programmeren dat hij zelf een (online) spel speelt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
welk spel/wat voor spel?
Ritsuka
10 jaar geleden
Let wel op dat je bij veel spellen een permanente ban krijgt als ze zien dat je zoiets doet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat mag niet en persoonlijk vind ik dat heel erg laag bij de grond. Moest ik u tien minnekes kunnen geven ik zou het doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Normaliter is dat al gedaan, zo ga je ook geen spel programmeren als je er een wil spelen. Je zoekt een bot voor dat spel installert die en voert wellicht nog wat waardes in. Afhankelijk van het spel dat je speelt is dat wel of niet toegestaan. Online is het bijna altijd tegen de gebruikersovereenkomst.

Antwoorden (2)

Je kunt dat doen door te leren programmeren.
Je moet dan alle spelregels in het programma verwerken, en de beste reactie berekenen.
Je moet dan ook de internetgegevens van het spel zelf inlezen, en je reactie per internet verzenden.
Als je heel knap bent kun je dat wel in een jaar of tien onder de knie krijgen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het gaat er alleen maar om dat de muis steeds op een bepaalde plek klikt.
is hiervoor een programma voor dat ik kan downloaden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, hier zijn veel programma's voor te downloaden. Weet zo niet welke
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat mag niet en persoonlijk vind ik dat heel erg laag bij de grond. Moest ik u tien minnekes kunnen geven ik zou het doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoel plieka
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je speelt zeker Cookie Clickers?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Cookieclicker_Bots
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
cookie clicker zou ik niet bestempelen als een online game ;) Bradtus wat is er mis met bots mits je het niet gebruikt voor IRL inkomsten?
mouse recorder kan dat, http://www.softpedia.com/get/Desktop-Enhancements/Other-Desktop-Enhancements/Mouse-Recorder-Pro-2.shtml

je geeft een keer een bepaalde volgorde klikken in, hij neemt die op, en daarna kan je die laten afspelen zoveel of zolang je wil. kan je ondertussen wel niks anders meer, he