Waar vind een een goede en veilig updat voor mijn video driver ATI Radeon HD 4300/4500?

Ik kan wel sites vinden met uitleg hoe ik moet updaten maar de links naar de ATI site die erbij staan werken niet. Krijg melding dat de site niet gevonden wordt.
Andere links geprobeerd en daar krijg ik de melding forbidden.

Waar kan ik goede en veilige updates vinden voor ATI RAdeon HD 4300/4500

10 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Op de website van AMD waat ATI onder valt vind je altijd de nieuwste gecertificeerde updates van je Videokaart hier staan ook de release notes zodat je weet welke voorgaande issues verholden zijn en welke nieuwe toevoedingen erbij zijn gekomen of verbeterd zijn

www.amd.com

Toegevoegd na 24 seconden:
www.amd.nl

Toegevoegd na 2 minuten:
de AMD.nl site verwijst naar een andere website mijn excuses

http://support.amd.com/en-us/download

dat is de betere link voor je videokaart
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik vond hem hier
http://www.pcpitstop.com/drivers/download/ATI~Radeon~HD~4300%2F4500~Series.html