Programma pictogrammen doen raar bij taakbalk, hoe los ik dit op?

Ik heb een klein probleempje, mij programma pictogrammeren doen raar, zoals je hier ziet: http://prntscr.com/235dlf
Ik vind het een beetje vervelend kijken.

Meer informatie kan ik eigenlijk niet geven.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Wat is het probleem?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk naar screen, die [ictogrammen zitten onder de taakbalk.
Cryofiel
10 jaar geleden
Aha, dat bedoel je!
Cryofiel
10 jaar geleden
Klik eens met de rechter muisknop op de taakbalk. Probeer of het verschil maakt of je "Taakbalk vergrendelen" aan of uit zet. Je kunt ook met de rechter muisknop op de taakbalk klikken en dan op "Eigenschappen" klikken. Vervolgens kun je experimenteren met de instelling "Taakbalk automatisch verbergen".
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met die taakbalk verbergen vind ik ook niks, ik wil dat het gewoon weer op normale stand komt te komen
Cryofiel
10 jaar geleden
Soms komt het weer goed als je hem even tijdelijk op Taakbalk verbergen zet, en dan weer terugzet. Wat ook wel eens wil helpen is: Taakbalk vergrendelen uitzetten, daarna de taakbalk naar een andere plek slepen (links, rechts, of boven), vervolgens de taakbalk weer naar onderen slepen, en Taakbalk vergrendelen weer aanzetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Werkt ook niet, ik heb met het taakbalk verbergen toen weer opnieuw opgestart.
Cryofiel
10 jaar geleden
Helaas. Mijn ideeën zijn hiermee uitgeput. Hopelijk kan iemand anders je een goede tip geven.

Antwoorden (2)

als ik uw goed begrijp..

dan kunt uw dit oplossen om recht op de taakbalk te klikken -> dan eigenschappen -> set het vinkje uit bij taakbalk automatisch verbergen -> klik op toepassen en ok dan is het waarschijnlijk opgelost
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In Windows XP had ik een dergelijk probleem. Bij het over de taken bewegen van de muis krijg je een tooltop met info. Die zat soms ook gedeeltelijk achter de taakbar.
In dit geval was het te verhelpen door de taakbar met de linker muisknop "beet te pakken", en naar beneden te slepen. De muis vast blijven houden en weer naar boven trekken. Daarmee was het probleem verholpen.