Hoe reset ik mijn computer zonder dat ik op windows zit?

Hallo, ik heb een acer aspire one D257, hier kan geen cd in.
Ik zit met een probleem, namelijk dat mijn ccomputer niet meer opstart, ik krijg steeds de melding: de configuratie van het systeem kon niet worden voltooid, ik kan niet meer op windows en ik ben ten einde raad. Heeft iemand ervaringen hiermee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

De aan uit knop 10 sec in drukken. Daanna opnieuw aanzetten. Dan via de bios de opstart modus veranderen. Is erg moeilijk. Of een specialist opzoeken