welke geforce driver is goed voor minecraft?

ik heb net de nieuwste update gedaan maar dan speel ik minecraft op maar 5 fps , welke diver is dan goed zodat ik rond de 60/70 fps zit?
want info over me laptop:
intel 8core i7
NVIDIA geforce GT540M Cuda 2 gb
wndows 7

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is je Windows 64 of 32 bit?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
64 bit

Het beste antwoord

Probeer eens de NVIDEA Geforce Experience tool te downloaden.
Heb ik ook gedaan om mijn GeForce GTX 650 TI kaart.
Momenteel draai ik driverversie 327.23
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb em nu ook 327.23 maar ik speel nu op 14 fps dus nog wat lagg :/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nochtans draait mijn machine gemakkelijk meer fps.
Ik heb wel Windows7 64bit versie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik kijk vooruit naar mc 1.7 want daarop heb ik minder lag maar bedankt voor de info

Andere antwoorden (1)

Alle drivers zouden het moeten doen. Probeer anders Optifine te installeren. Dit bevordert de fps.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
al gedaan maar werkte niet het ging van 5 naar 1 fps
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel raar, probeer anders een clean installation van Minecraft. Dus ook de .minecraft folder verwijderen. Zou het op moeten lossen. Kun je andere games wel goed spelen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja 3 van de 4(exclusief minecraft ) wel die ene is gta 4 daar kan ik geen gebouwen en wegen zien en het landschap:/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan zou ik een clean installation zonder enige mods doen.