Kan ik windows installeren als een andere versie van windows al aanwezig is maar niet geverifieerd?

Ik had nog een versie van windows 7 home premium liggen dus die heb ik geïnstalleerd op mijn nieuwe PC. Nu werkte de product key niet, (waarschijnlijk) omdat ik die al op mijn oude PC heb gebruikt.
Als ik nu een nieuwe versie van windows koop (misschien windows 8, of windows 7 proffesional), die in mijn nieuwe PC doe en hem opstart, gaat hij dan de nieuwe versie installeren, of zal hij weer om de product key van windows 7 home premium vragen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dat kan maar hij zal daar toch om vragen tenzij hij al geactiveerd is

Toegevoegd na 2 dagen:
Wanneer je een ongeactiveerde Windows hebt kun je gewoon een andere Windows installeren omdat hij toch zal vragen om een code, tenzij de code al geactiveerd is door de verkoper. Windows. Als je een nieuwe Windows koopt, is dat altijd met een andere code.

Succes,
P.S Windows 7 Professional is voor bedrijven en niet voor thuis gebruik
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan je ook nog even naar de uitleg van de vraag kijken en een wat specifieker antwoord geven? (Of ik snap je gewoon niet)

Andere antwoorden (1)

Als je tijdens de installatie je harde schijf formateerd en dan een schone installatie doet van de nieuwe windows versie dan zal hij ook om de nieuwe product code vragen en kun je zonder problemen activeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
-, een ongeactiveerde Windows en/of Microsoft producten zullen altijd vragen om een activatie code. Er zijn mensen die een geactiveerde Windows op dvd zetten (illegale kopieen) die je nooit hoeft te activeren