Hoe maak je tegels van apps bij Windows 8 groter?

Bij sommige als je met rechtermuisklik doet, dan krijg je de mogelijkheid om ze groter te maken, maar bij bijv. de Google Chrome app niet. Terwijl ik die toch het meest gebruikt. Hoe maak ik die groter.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

door met je rechter muisknop op de tegel te klikken en onderin staat dan groter met een icoontje erbij!

Toegevoegd na 1 minuut:
de google chrome tegel kan niet groter worden gemaakt helaas ik ben zelf ook fan van google chrome beste browser!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha, dat is inderdaad het probleem. Als er niks aan te doen is: helaas dan maar.