Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Word op windows 8 installeren mogelijk?

bekenden van mij hebben hebben kunnen open office bestanden openen

Toegevoegd na 3 uur:
Ik heb een onduidelijke zin bij mijn extra uitleg vermeld.Foutje van mijn kant.
Het moet wel zijn:

Bekenden van mij kunnen documenten die met Open Office zijn gemaakt niet openen als ik die als bijlage bij een e-mail toegevoegd heb. Open office is het enige tekstverwerkingsprogramma dat ik op mijn computer heb staan.
Vandaar mijn vraag aangezien de meesten Word gebruiken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
704

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Microsoft Office is gewoon te installeren op Windows 8. Dit kun je doen vanuit het Bureaublad, op precies dezelfde manier als je gewend bent met eerdere versies van Windows.

Je kunt er ook voor kiezen om bestanden gemaakt in OpenOffice op te slaan als Word documenten (.doc). Ga daarvoor naar Opslaan Als >> Bestandstypes en kies uit die lijst Word 97/2000/XP/2003 (.doc) of Word 2007/2010 (xml) (.docx). Deze bestanden zijn gewoon te openen in Word, maar houd er wel rekening mee dat het bestand er soms net iets anders uit ziet (regels die verplaatsen etc.).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is wel mogelijk om Word te installeren op Windows 8.
Het feit dat je bekenden jouw documenten niet kunnen lezen hangt misschien af van hun Word-versie. Word 2003 kan bv geen .docx lezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding