Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom staat er in mijn computergeschiedenis hele rijen dezelfde sites, hoewel slechts een paar keer aangeklikt?

Mijn computergeschiedenis vult zich tegenwoordig met hele rijen dezelfde sites, bv FB of mijn Gmail-post. Hoe komt dat en wat kan ik daar tegen doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
528
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als je op een mail klickt ofzo herlaad de pagina en staan er in totaal 2X gmail linken in je geschiedenis keer je terug van die mail dan is dat al de derde dat is normaal en er valt niets tegen te doen.
behalve automatisch geschiedenis wissen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Elke email die je leest of nieuwe FBpagina die je bekijkt is een nieuwe pagina. Dus als je 10 emails leest heb je 10 paginas bekeken (binnen hotmail.com oid) Dus in je geschiendenis zie je 10x hotmail.com staan (met meestal daarachter een omschrijving van de titel oid)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Elke aparte subpagina/scherm wat je bekijkt zal worden opgeslagen in je history.

Als je bijvoorbeeld naar google.nl gaat zal deze erin komen te staan.
Zodra je zoekt naar iets op google komen die zoekresultaten er ook in te staan.
Als je op een van de zoekresultaten klikt komt die pagina er ook in te staan, en zo verder. :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding