Wat te doen met een wermgr.exe toepassingsfout?

Mijn vriendin heeft een HP Ultrabook gekocht met windows 8. Ze krijgt nu iedere keer een balk in haar scherm met wermgr.exe toepassingsfout. Tevens kan ze niet op internet en dat terwijl ze wel gewoon met het internet verbonden is. Internet explorer opent ie helemaal niet en op Google Chrome geeft ie aan dat de webpagina niet beschikbaar is. Ik denk dat dit ook met het wermgr.exe toepassingsfout te maken heeft.

Ik heb DLL suite geïnstalleerd op haar ultrabook en Windows Fix-it. Maar ook deze werken niet.

Kan iemand mij misschien zeggen hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zie dit: http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_8-performance/windows-8-werfaultexe-and-wermgrexe-stopping/53fff751-b107-41d4-b52d-7f3a1fd32813

Antwoorden (2)

Meestal werkt Fix-it om Windows fouten in eigen programma`s op te lossen . Aan de andere kant als dat niet lukt dan is er waarschijnlijk iets anders aan de hand . Omdat dit programma-onderdeel alleen de taak heeft om melding te maken als er "iets"niet helemaal goed gaat in het systeem lijkt het er op dat er een virus op je PC huist . Een Programma wat goed werkt in dit soort gevallen is Combofix dat je hieronder kunt downloaden .
http://pc-en-internet.infonu.nl/anti-virus/22951-combofix-de-trojan-en-virus-verwijdertool.html

succes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet nog een paar oplossingen. Misschien als je taakbeheer opent en drukt "Nieuwe Taak" en zet chrome.exe (Google Chrome) of iexplorer (Internet Explorer) in die balk. Kijk of het dan werkt. Werkt het niet zal je echt met Microsoft contact moeten opnemen.

Toegevoegd na 2 minuten:
iexplorer.exe moet je invullen niet gwn iexplorer