Waardoor zijn bepaalde sites (zie ook plaatje) grafisch gezien zo onduidelijk ineens??

Sinds kort heb ik Win 7 (ultimate) en voor deel nog bezig met "wederopbouw" en wennen aan alles ;)

Heb een gekochte Eset (smart serurity 6 ) licentie en erbij en alles is up to date (ook java ) voor zover ik nu kan zien.
(Pc zelf heeft ook nwe onderdelen (upgrade)
Ik gebruik FF ( ABP 2.2.4, Google Reverse Image Search en Lazarus 2.3 als extensies)

Ook MWB, Kaspersky en Bitdefender vonden niets na online scans.

Wie maakt me wijzer en helpt me op weg om dit te verhelpen (in IE lijkt het wel normaal te gaan)?

Toegevoegd na 16 uur:
Nogmaals alles nagekeken en (op 33 taal keuzes na via aangepast win-update na) moet alles nog totaal up-to-date zijn...
Beeld (zie plaatje) is ook 'aanbevolen' instelling en op 60 Hertz ingesteld...Wel heb ik de DPI aangepast, maar dit was direct al na installatie en dit euvel is sinds 2 dagen ;)

Zelf denk ik dat dit aan FF zal liggen omdat in IE alles normaal oogt, aantal sites (al of niet met wel weergave inhoud) niet " stoppen met laden en irritant blijven draaien".

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Mogelijk heb je in win7 nog niet de juiste videodriver geïnstalleerd. Daardoor kan het zijn dat je je resolutie niet op de optimale stand hebt staan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100