Hoe schakel je een tweede cursor uit (Windows 8)?

Laatst was ik bezig met de schermresoluties voor mijn laptop i.v.m. een tweede scherm. Toen ik daarna de instellingen weer terugzette, stond er ineens een tweede cursor (muispijltje) linksboven in m'n scherm.

Ik kan deze niet bewegen en deze cursor volgt de 'fase' van de originele cursor; wanneer mijn originele cursor verandert in een laadteken (ronddraaiende cirkel), verandert de tweede cursor mee (wordt ook een laadteken): ze zien er dus altijd hetzelfde uit.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Als je op je start scherm kijkt, en je gaat naar rechts komt er een balk waar je kan zoeken, als je in de zoek balk "cursor" typt, komt er (bij mij) achter instelling "7" te staan, als je daarop klikt komen er verschillende dingen.. Misschien staat het daarbij, bij mij staat er niks vreemds dus daarom kan ik ook niet exact vertellen waar het precies staat

Succes!