hoe verander je de taal van m'n laptop?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K
capthavoc
10 jaar geleden
welk besturing systeem heb je ? dat is belangrijker om te weten

Antwoorden (3)

Bij mij staat rechts onderin ''EN'' (engels) als ik daar op klik, kan ik de talen veranderen. Ik weet alleen niet of jij dit ook hebt.. elk besturings systeem heeft namelijk zo z'n eigen maniertjes om dingen te veranderen. Je kan ook even naar je configuratiescherm gaan, daar kan je het ook aanpassen.. (start -> configuratiescherm -> klok, taal en regio -> land en taal)

Als je er niet uit kom plaats maar reactie of pb, dan probeer ik je verder te helpen. ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga naar start > configuratiescherm > taal of language > Een taal toevoegen of add language > Nederlands taalpakket installeren

Nadat je de taalpakket hebt geïnstalleerd moet je Windows taal nog aanpassen naar Nederlands.

Ga naar start > configuratiescherm > taal of language > klik op opties bij Dutch of Nederlands en dan inschakelen en opslaan.

Aan de linkerkant van het venster staat geavanceerd instellingen > In het blauw staat er 'Taalinstellingen toepassen op het welkomstscherm, systeemaccount en nieuwe gebruikersaccount' > Ga naar het tab 'beheer' > Instellingen kopiëren > Vink de onderste twee opties aan, namelijk 'aanmeldscherm en systeemaccounts' en 'nieuwe gebruikers' en klik op ok.

Nu moet alles in het Nederlands zijn, zelfs het opstartscherm.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als je mac hebt kan je in systeemvoorkeuren en dan taal de taal veranderen