Kan ik Windows7 eenvoudig op een solidstate disk zetten door een volledige systeembackup van de huidige (trage) harddisk)? En dan de twee verwisselen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is beter om een verse installatie te installeren op de SSD, aangezien de SSD slechtere prestaties vertoont met een upgrade van een HDD.
Voor alle bestanden is het standaard-back-up-programma van Windows voldoende.
Voor de rest kunt u hier meer informatie lezen: http://computertotaal.nl/cursussen/20758-overstappen-op-een-ssd.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan wel, maar dan werkt het naderhand niet echt zoals je graag zou willen.
Beter een verse installatie, en dan gelijk zò instellen, dat je bestanden ( mijn documenten, mijn afbeeldingen, ook je postmap) naar de D: gaan waarin je bestaande harde schijf dan verandert.