hoe doe ik een gmail aderes op outlook?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste milkyandche, ik zou je graag willen helpen, maar je vraag is echt onbegrijpelijk. Wat bedoel je precies?
Ik vermoed dat je je MS-Outlook wilt gebruiken om je Gmail berichten op te halen, maar bedoel je dat ook?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat is het!

Het beste antwoord

Nee, dat is belachelijk.... niet luisteren naar het vorige antwoord. Het is mogelijk dat op deze manier te doen maar het kan veel makkelijker.

1: Open outlook

2: Klik op het tabblad Bestand

3: Klik bij Accountgegevens op Account toevoegen.

4: Geef uw naam, e-mailadres en wachtwoord op en klik op Volgende.

5: Er wordt een voortgangsbalk weergegeven terwijl uw account wordt geconfigureerd. Het instellingsproces kan enkele minuten duren.

Als de eerste poging om uw account te configureren mislukt, kan een tweede poging worden gedaan via een onversleutelde verbinding met de e-mailserver. Als dit bericht wordt weergegeven, klikt u op Volgende om door te gaan. Als de onversleutelde verbinding ook mislukt, kan uw e-mailaccount niet automatisch worden geconfigureerd en moet je de volgende stappen volgen:

1: Klik op Opnieuw of schakel het selectievakje Serverinstellingen handmatig configureren in.

2: Klik op Internet-e-mail en vervolgens op Volgende.

3: Vul de al eerder opgesomde gegevens in, met bij serverinformatie (pop3):
-Inkomende server: 'pop.gmail.com'
-Uitgaande server 'smtp.gmail.com'

Als er verder iets niet lukt, vraag maar! Succes!