Ik heb mijn pc helemaal op geschoond. Nu wil ik inloggen op een site, maar krijg dan de melding onveilig server certificaat. Hoe los ik dit op?

Ik heb windows xp er helemaal opnieuw opgezet.
Als ik nu in wil loggen op een site en dan naar persoonlijke omgeving wil, waarvoor ik in dan moet loggen met digid lukt dat niet.
dan krijg ik dus bovenstaande melding.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Na het controleren van tijd en datum (stond wel fout) en gecorrigeerd te hebben nog fout melding??

Het beste antwoord

Installeer alle updates, update je virusscanner en controleer de datum en jaar of deze juist zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Meestal kan je Mozilla Firefox als browser gebruiken om op "Digid"in te loggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk staat je datum en tijd niet goed op je computer