Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik makkelijk een Nederlandse Omegle?

Ik ben op zoek naar bv. een CMS + database zijn ze ergens te vinden ik ben lang aan het zoeken geweest... meer uitleg = Het is een site waar je kan cammen met vreemde... Het leukste dat er is! Maar mijn vraag is dus hoe, wat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan Joomla gebruiken als CMS werkt vrij makkelijk en integreert zich in de database van je hoster. wel zelf eerst een data base aanmaken via de direct admin.

na installatie kan je templates modules en componenten toevoegen aan de CMS die je helpen je site te maken. Voor cammen en chatten zijn er modules en plugins.

De CMS Joomla is gratis te gebruiken de meeste modules templates en componenten etc ook wel maar er zit ook betaalde tussen.

Hoop dat je hier wat wijzer uit word :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt ook nog Webnode.nl. Werkt ook met een CMS en systeem en zij hebben bepaalde widgets die je kunt toevoegen, waaronder ook voor chat e.d. Kan zelfs geheel gratis, of tegen een betaling.. beide werkt vrij goed..
Dus misschien iets om uit te checken ;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding