Hoe maak ik makkelijk een Nederlandse Omegle?

Ik ben op zoek naar bv. een CMS + database zijn ze ergens te vinden ik ben lang aan het zoeken geweest... meer uitleg = Het is een site waar je kan cammen met vreemde... Het leukste dat er is! Maar mijn vraag is dus hoe, wat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Je kan Joomla gebruiken als CMS werkt vrij makkelijk en integreert zich in de database van je hoster. wel zelf eerst een data base aanmaken via de direct admin.

na installatie kan je templates modules en componenten toevoegen aan de CMS die je helpen je site te maken. Voor cammen en chatten zijn er modules en plugins.

De CMS Joomla is gratis te gebruiken de meeste modules templates en componenten etc ook wel maar er zit ook betaalde tussen.

Hoop dat je hier wat wijzer uit word :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt ook nog Webnode.nl. Werkt ook met een CMS en systeem en zij hebben bepaalde widgets die je kunt toevoegen, waaronder ook voor chat e.d. Kan zelfs geheel gratis, of tegen een betaling.. beide werkt vrij goed..
Dus misschien iets om uit te checken ;)