hoe kan dat mijn prullemand niets verwijderd?

Als ik iets verwijder op mijn MacBook vraag hij steeds om mijn wachtwoord dat is soms echt irritant
nu heb ik gemerkt dat mijn ruimte op mijn HDD bijna begint op te raken dus ik had wat grote bestand rond de 8GB verwijderd maar er komt geen ruimte hij verwijderd het niet maar het verdwijnt wel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Open Schijfhulpprogramma eens (in de map Hulpprogramma's, in de map programma's).
Selecteer dan links in de lijst je harde schijf, en klik op 'wis vrije ruimte'. Dan wordt alle vrije ruimte die je harde schijf heeft ook daadwerkelijk helemaal leeg gehaald.
Je bestanden en dergelijke zijn absoluut niet in gevaar, geen zorgen.