wie weet of PAE, NX en SSE2 op een Mac Mini 2006 processor worden ondersteund?

Windows 8 op een mac Mini 2006 versie zetten. Nu draait er Xp/sp2 op, maar de Windows 8 Upgrade Assistant draait niet op het systeem. Weet niet of dat al een indicatie is van dat het niet werkt, maar wil geen win 8 kopen voor niets...
Wie heeft dé tip?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Qua hardware moet de Mac Mini Windows 8 wel aan kunnen, maar gezien het feit het is gebouwd voor Mac OS durf ik je geen garantie te geven dat het ook gaat werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waarom geef je dan antwoord...?
Nee dat is geen aanrader
je macmini is gewoon te licht er op zetten zal nog wel lukken maar er mee werken nee ? bovendien je videokaart is 64 mb dus je kan er niet al teveel mee

Tip: Als je je mac os toch sneller wilt krijgen probeer dan eens
de laatst tip van deze video

Het uitschakelen van je dashboard is echt een aanrader !

oh ja en natuurlijk je geheugen tot de max aanvullen
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is niet een antwoord op mijn vraag...