Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik Windows 7 upgrade naar Windows 8 blijf ik dan mijn bestanden behouden?

Als ik Windows 7 upgrade naar Windows 8 blijf ik dan mijn bestanden behouden? Zoals tekstbestanden foto's programma's software favorieten bij internet browser video's etc. Maar ook levels in spelletjes? Danku

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
813

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja, als je alles goed doet wel. Zou voor de zekerheid toch maar even een back-up maken. TIP: als je maar 1 HDD hebt, kun je ook even 2 partities maken. Die worden dan als 2 HDD's gezien. Op de 1 zet je het besturingssysteem op de ander je favoriete bestanden. Of als je zeker wilt zijn, dan koop je er een (tweedhands) HDD bij!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja die blijven bewaard, windows 8 zet zijn besturings systeem naast w7. zodra je w8 opent gaat je computer aan de slag en gaat 7 verwijderen. hij deelt zelf de schijf voor tijdelijk in twee parties. en je kan zelf aangeven of je wilt dat alles blijft of alles verwijderd word.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding