Is een Medion een goede pc?

Ik heb dringend een nieuwe pc nodig en in de folder van de Aldi van vandaag staat een Medion met extreem goede spec (lijkt het). Is deze computer ook erg goed?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn ervaring wel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goede service bij Medion, je moet wel zelf je garantie regelen met Medion, na verkoop trekt de Aldi zijn handen er vanaf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Medion is een budget merk, maar heeft inmiddels bewezen kwalitatief goede computers met erg goede specs voor een lage prijs te verkopen. Dus mocht die computer nog niet uitverkocht zijn bij de Aldi is het een goede keus. Heb zelf ook overwogen hem te kopen vanwege de specs, ik heb hem alleen helemaaaal niet nodig haha.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Hmm je hebt je vraag 2 uur geleden gesteld, ik geef je weinig kans dat je die PC vandaag nog kan krijgen :-( Meestal krijgen ze er per filiaal wel !!!2!!! binnen, en staat er om 8:30 al een wachtrij voor de deur. Maar misschien heb je geluk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je er mee wil gamen stelt het weinig voor.

Antwoorden (5)

Goede computer..eerste maand na aankoop kun je computer nog gewoon in filiaal retourneren en geld terug..daarna via servicebedrijf...weinig klachten over medion pc s ..ben zelf mw bij aldi..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook een Medion PC gekocht bij de Aldi
Heb hem nu 4 maanden er hij werkt perfect.
Mocht hij toch niet naar wens zijn etc kan je hem altijd nog ruilen binnen 31 dagen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is misschien geen kwaliteit merk, maar dat wil niks zeggen over de laptop/computer zelf. Eigenlijk ligt het er meer aan voor welke doeleinde de laptop gebouwd is en voor wat u hem gaat gebruiken.

Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt deze zonder problemen kopen. Ook in medion pc's zitten gewoon goede spullen. Technisch gezien is er niets op aan te merken, ook met een merk pc is wel eens wat mis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik vind het goede computers hoor ben alleen geen fan van windows computers koop liefer voor wat meer geld een goed werkende mac

Toegevoegd na 33 seconden:
liever