Als ik mijn laptop aandoe, hoor je de processor maar het beeld gaat niet aan. Is ie kapot?

Als ik mijn laptop aanklik, gebeurt er niks meer behalve dat je de processor hoort. De laptop is bijna 4 jaar oud. Ben ik toe aan een nieuwe?

Toegevoegd na 13 minuten:
ps: ik weet niet zeker of het de processor is, ik heb niet heel veel verstand van computer

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

als jij je CPU hoort dan ben je zeker toe aan een nieuwe, aangezien deze onmogelijk geluid kan maken.
je zou eens kunnen proberen je lap op een externe monitor aan te . dan kan je hem nog wel gebruiken/bestanden er afhalen.
Maar als deze al 4 jaar oud is zal het niet rendabel zijn om deze te laten repareren. dus ik denk dat je wel toe ben aan een nieuwe.

Toegevoegd na 3 minuten:
waar die punt staat, daar hoort sluiten te staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok ik weet niet zeker of dat de processor is die ik hoor
Ik heb dit ook meegemaakt.
De harde schijf is kapot.
Je moet dan naar een computer zaak om een nieuwe harde schijf erin te laten zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of de processor, of het moederbord of een fout in het bios, of.......
Als het alleen de harde schijf is, start de laptop wel op (je krijgt beeld) alleen start hij niet door.
Je krijgt dan de melding: unbootable device.