Als ik schijf C formateer en opnieuw windows installeer blijven de bestanden op mn tweede schijf (G) bestaan?

En kan ik die dan na de installatie van windows weer gebruiken?
Heb daar mn map Downloads op staan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je installeert vanaf een windows setup dvd en jee geeft daar aan dat je de nieuwe installatie op de C dive wilt maken, formateer je deze , en zet de installatie op C
Als je bestanden op D: of elke 2e HD blijven bestaan
Vorige antwoorden vond ik maar middelmatig maar ja oke , idereen doet wat ie ''kan'' :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Licht een beetje aan je merk computer, meestal wordt bij het installeren van windows gevraagd op welke schijf je windows wil installeren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kan zeker! U zult de pc(installatie) moeten opstarten via de CD/DVD player hierna kunt u via de installatie menu kiezen voor de desgewenste station.(C:) Dit kan niet via windows. Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het een fysieke schijf betreft: zeker. Als het een partitie is die op dezelfde schijf staat, moet je opletten dat je de MBR van de schijf niet wist. Dat gebeurt alleen als de "hele schijf formatteren" kiest in sommige formatteerprogramma's. Het kan nooit kwaad om een back-up te hebben van belangrijke bestanden. (Maar ik wil je ook niet al teveel schrik aanjagen.)