Nieuwe HP ProBook 4535s geeft error aan

Het volgende verschijnt in beeld: McAfee Endpoint Encryption
Error EE050014
File access error

Kan iemand me helpen?
Ctrl Alt Delete en Ctrl Shift Escape helpen niet, al meerdere malen geprobeerd (opnieuw opstarten ook)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
fremar
11 jaar geleden
op google staan meerdere verwijzingen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja maar ik wordt hier niet veel wijzer van. Daarom vraag ik het hier.

Antwoorden (2)

probeer macafee er opnieuw op te zetten ?
heb je het geprobeerd te verwijderen dan is het misschien niet helemaal goed gegaan

Start op in veilige modus
en installeer macafee opnieuw
of doe een systeem herstel naar een datum dat alles nog wel werkte
deze laatste optie is beter denk ik
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is het probleem, dit scherm komt er direct voor. Ik kan niks anders doen. Ik kreeg 'm al geïnstalleerd afgeleverd, ik heb er niks mee gedaan dus...
capthavoc
11 jaar geleden
was het echt je eerste opstart of zo ?
waar je nog gegevens ed moest invullen voor de eerste reboot ?
tja dat is een probleem want ook een herstel partitie loopt dan weer tegen dat probleem aan
als dat het geval is ga je gewoon terug naar de winkel. zat windows er wel goed op je kon eerst wel gewoon werken i probeer dan tijdens opstarten voordat ie door gaat naar windows op f8 te drukken eventueel tappend drukken en dan veilige modus ? eventuel met netwerk verbinding
kiezen
en dan mcafee verwijderen
(systeemherstel zal zeker niet lukken)
heb je mcafee er al af gegooid?
Gebruik dan zeker de velige modus met netwerk verbindingen
ga naar de site van mcafee en zoek daar eventueel of naar de juiste versie van het programma dat je er op het staan en herinstalleer of naar een verwijder tool
ik zou de helpdesk van hp bellen hiervoor nummer 09001170000 ;)