Mijn pc gaat om de 10 minuten tijdens gebruik in standby mode. Hoe los ik dit op?

Na ongeveer 10 minuten dat ik op dr pc zit word mijn beeldscherm ineens zwart en moet ik de aanknop aandoen om dan een vaststaand Gebruikers menu vind. Dan moet ik nog 2 minuten wachten om weer in te loggen op mijn gebruiker. Hoe kan dit? Frusterend!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Door je PC uit de slaapstand te halen. Dat kan je doen via het configuratiescherm en dan naar energiebeheer. Daar kan je instellen na hoeveel tijd de PC in de slaapstand gaat. Je kan het eventueel ook helemaal uitschakelen. Suc6
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het probleem is dat hij in slaapstand/standby gaat terwijl ik nog bezig ben. Dit is pas gisteren gebeurd en is nog steeds het probleem.
MissBiggie
11 jaar geleden
Probeer dan eens een systeemherstel te maken naar een paar dagen geleden ...
capthavoc
11 jaar geleden
toch even onder energiebeheer die optie gewoon uitzetten ? en kijken hoe dat gaat ?