Is het mogelijk om mijn i3 processor in mijn ASUS K53E te overklocken?

hij heeft nu 2.1ghz en hoeveel zou hij dan daarna hebben?
verder verkeert hij in goede staat. als het nodig is kan ik hem wel koel houden, zodat hij niet oververhit raakt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een laptop overklokken is zeker niet aan te raden. Maar vertel eerst eens waarom je denkt dat je sneller moet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een probleem ondervindt moet je niet allemaal zelfbedachte oplossingen de ruimte inslingeren maar vertellen wat je probleem is en VRAGEN wat daar de beste oplossing voor is.

Antwoorden (1)

het is mogelijk ,het kan om tot 4 GHz te gaan maar hij kan dan wel ongelofelijk heet worden, ik zou 3GHz aanbevelen(wel met goede koeling), als je goede koeling hebt kan je natuurlijk altijd zo hoog mogelijk proberen.