Wat houdt de indexeerfunctie van Microsoft in en wat moet ik doen als ik de volgende melding krijg?

Overigens is die melding gewoon weg te klikken, en merk ik verder niets van iets dat wel of niet zou werken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

De indexeerfunctie is een zoekfunctie van Windows.
Als deze optie aan staat dan wordt de harde schijf trager, maar kunnen zoekopdrachten sneller worden gevonden.

Het is niet erg als dit niet werkt, maar als het te vaak gebeurd dan kan er iets met de harde schijf zijn of Windows heeft ergens een probleem zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi Dutcheese, als je word wil vinden dan zou je ook op msword kunnen zoeken. Hij hoort in program files\microsoft office\office10,11 of 12 te staan (Office 2007 zit in office12).