Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Gaan mijn bestanden verloren als ik windows 8 installeer?

Zo'n soort vraag is al een keer gesteld, maar ik speel bijvoorbeeld 'The sims 3' en als ik mijn windows dan upgrade, gaan dan al die families weg waar ik mee heb gespeeld?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
826

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als je update naar windows 8 dan nee, als je je oude windows verwijderd en vervolgens windows 8 installeert dan ben je dit wel kwijt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer je de demo van Microsoft download 9 van de 10 keer wel! ALs je hem op een cd zet en een andere partie aanmaakt dan niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, alles gaat weg, maar je kan je 'families' gewoon backuppoen op een usb stick (en je andere belangrijke dingen ook)
en dan windows 8 installeren
en dan al je dingen van je usb stick weer terug zetten.....
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Als je deze vraag moet stellen, kun je er beter niet aan beginnen. Sowieso heeft Windows 8 nu al een slechte reputatie, dus lijkt het me niet verstandig als een persoon die er niet veel ervaring mee heeft upgrades te doen eraan begint. Het is namelijk zo, dat windows, indien niet fatsoenlijk geïnstalleerd, alles opslaat op C: , tussen alle installatie bestanden, programma's het register enz. enz., en als je daar niet goed in thuis bent, raak je bij een installatie die niet goed gedaan wordt wel meer kwijt als je families in de Sims.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding