geen geluid meer na installeren windows 7

hallo,
ik ben pas overgestapt van windows xp naar windows 7. Alles doet het, maar ik heb geen geluid.
De computer zelf zegt dat alles in orde is, maar ik krijg het geluid niet aan de praat.
Kan iemand me helpen?
mvg .

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Even op de desbetreffende site van je geluidskaart de juiste driver installeren. Daarna herstarten en waarschijnlijk is je geluid dan weer in orde. Ik had dit namelijk met mijn videokaart na het installeren van Windows 7. Alles bleek goed te zijn maar ik moest toch nog handmatig de driver installeren voor mijn videokaart.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou de computer helemaal resetten, dan staan allen de programmas er nog op van toen je computer gekocht hebt
daarna kun je het opnieuw installeren.
als het nog een keer gebeurd moet je het niet meer installeren.
Bronnen: