Hoe krijg ik mijn foto's van de tablet (samsung galaxy 10.1) naar de laptop?

Mijn tablet heeft geen USB uitgang, maar ik wil wel mijn foto's overzetten. Kan dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Ik ben helemaal geen computer freak, maar ik had het zelfde probleem en heb via een email op de tablet alle foto's naar mijn hotmail gestuurt en de hotmail op de laptop geopend en de foto's opgeslagen......

Vast heel dom of een mega omweg....maar het is wel gelukt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind dit al vanwege de originaliteit een punt waard. Hahaha. Ga in ieder proberen om het ook zo te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vast heel dom of een mega omweg..... maar het is ook mij gelukt! Hartstikke bedankt, nu kan ik alle foto's overzetten zonder al die moeilijke programma's.

Andere antwoorden (4)

Open een Dropbox account. Een 2Gb account is gratis en je kan de app of software op al je computers/tablets/smartphones installeren en op deze manier heel eenvoudig bestanden uitwisselen.
11 jaar geleden
Uploaden op een upload site, bijv. SpeedyShare.com of htttp://up.boobytrapmedia.nl , de links in een mailtje zetten en naar jezelf mailen. Dan kan je op de computer alle foto's opslaan vanuit je mail. Het kan ook als je een bluetooth stickje hebt voor de computer, maar ik weet niet of je die hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je een hotmail of een google account hebt heb je een skydrive of google drive
zet je foto,ds daarin dan kan je ze van elke willekeurig pc
opzoeken en downloaden etc
capthavoc
11 jaar geleden
Je kunt het beste bestanden delen via de stock file manager, dit is als het goed is een standaard applicatie, anders installeren. De gedeelde map kun je dan delen op je PC. Vice versa moet denk ik ook wel kunnen (dus de map delen op de PC en dan bestanden vanuit het tablet daarin plakken.)

Bij bovenstaande neem ik even aan, dat tablet en pc op hetzelfde netwerk zitten.

Een tweede mogelijkheid, voor als dit niet het geval is, is gebruik maken van de bluetooth-mogelijkheid, mits je PC dit natuurlijk ook ondersteund.