In instelingen van je Cam de beeld instelingen goed zetten en als dat niet werkt opnieuw instaleren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik las al andere berichten van je apparaat beheer af halen ofzo? Maar hoe kan je hem weer terug vinden????
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je dat doet moet je het progama van je kam helemaal verwijderen en dan er weer opnieuw opzetten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel