Na gewerkt te hebben in veilige modus, niets er in gewijzigt heb ik nu ik weer in de normale modus werk weinig kleur hoe kan dit?

weinig kleur op bureau blad en andere programma`s, niets gewijzigt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
windows 7
en de lijnen zijn ook weg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is niet meer nodig het doet het weer heb probleem oplosser geprobeerd en er was toch iets gewijzigd wat ik dus niet had gedaan, raar, maar hij doet het weer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet precies maar er was iets uitgezet waardoor het geen kleuren en lijnen, had het beter moeten lezen.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk staat je grafische kaart nog op 256 kleuren of 16 bits.
Deze kan je instellen bij het configuratiescherm van je grafische kaart.
Ook kan je gebruik maken van systeemherstel, maar zou persoonlijk eerst voor de instellingen gaan.
Vind het alleen frappant dat het door de wisseling veiligemodus en de normale omgeving gebeurt is.
Normaal geeft dat nooit geen problemen.