Mijn laptop geeft bij alle games aan dat ze teweinig geheugen hebben, maar dit is een nieuwe laptop met 8gb werkgeheugen. Wie weet hoe dit weggaan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik vernam dat de vraag eerder al verwijdert was.
Maar we gaan het nog een keer proberen.

Als eerste had ik voorgesteld om te kijken in je Bios om daar te kijken of je extra geheugen kunt toewijzen aan je videokaart.
Mocht dit mogelijk zijn, stel deze eens op het maximale in.
Kan zijn dat deze wat aan de lage kant staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wordt er bij de installatie niet gewoon bedoeld dat er te weinig ruimte is op je hardeschijf? (Werk)geheugen en harde-schijf ruimte wordt vaak met elkaar verward. Kijk eens of je wel genoeg ruimte hebt om het spel te installeren. Als je te weinig werkgeheugen zou hebben, dan zou het spel in ieder geval wel gewoon starten. Is dit het geval?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
512mb videogeheugen ?
of installatie ruimte ?
dat zijn vaak juist de wat oudere games dus
welk game heb je ?
want als het het een hele oude game is kan je misschien een te moderne videokaart hebben ?