hoe moet ik een andere app market downloaden?

ik heb gewoon een goedkope tablet met een verouderde versie van android maar ik wil er angry birds en draw something enz. op downloaden heeft iemand misschien een idee hoe je die kan downloaden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
we hebben meer gegevens nodig om te kunnen helpen . Welk merk Tablet welke versie Android?
sommige tablets hebben te weinig hardware en zullen het nooit kunnen spelen.

Het beste antwoord

Je moet Applanet op je tablet installeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Deze kunt u downloaden dmv uw eigen computer.
Deze beide Apps kunt u dan op uw tablet plaatsen, hetzij met een usb kabel of stick of micro sd.
Daarna gaat u met de verkenner van uw tablet naar deze bestandjes en installeer ze handmatig.

Werkt vrij eenvoudig.

U kunt natuurlijk ook overwegen om uw verouderde versie te gaan updaten, maar helaas de meeste fabrikanten zijn deze toestellen allang vergeten.

Een oudere tablet kunt u zelf ook nog aanpassen cq tweaken.
Het wordt geen supersonic wondermachine maar hij wordt er geheid sneller door.
Ik weet niet of u bekent ben met de term Uberoid.
Op het moment van schrijven is versie 12 de jongste uitgave.
Na installatie heeft u de beschikking over een vlottere machine en Google Play.
Hoe?
Vrij simpel.
Neem de onderstaande link goed door;
http://www.ohwzo.nl/2012/05/24/uberoid-12-alternatieve-firmware-wm8650-tablets-grondige-uitleg-download-fview-tomtec-polaroid/#more-1774

Mocht u er niet uitkomen, dan staat er een hele gebruikersgroep ter uwe beschikking om u stap voor stap er door heen te loodsen.

Bent u één keer los, dan kunt u ook overwegen om met windows Ce of zelfs met linux te gaan experimenteren.

http://www.ohwzo.nl/puter-forum/uberoid-group1/wince-voor-wm8650-forum5/wince6-wm8650-netbook-installatie-thread1.6/

of

http://www.slatedroid.com/topic/28914-wm8650-angstrom-linux-with-gnome-desktop/page__p__307322__hl__angstrom__fromsearch__1#entry307322

Let google be your friend......