Laptop doet raar wie weet wat ik kan doen?

Alle apps (programma's) zijn veranderd in een kladblok pictogram, als ik nu bijv google chrome open, komt er een kladblok met tekst google chrome en mijn laptop gegevens.
Wie weet wat ik kan doen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

heb je toevallig voor een soort bestand een standaard programma om het mee te openen ingesteld?
zo ja dan heeft er waarschijnlijk een vinkje verkeerd gestaan waardoor die nu alle programma's met kladblok wilt openen. ik heb dit zelf ook gehad alleen dan met adobe reader. het enigste wat je hier aan kan doen is kladblok verwijderen en op zoek naar een alternatief.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een systeem herstel doen naar een dag dat het nog niet zo was
als je dat niet lukt omdat niets meer werkt
start je pc dan op in veilige modus (f8 tijdens het opstarten indrukken )
en ga naar
buro accessoires
systeemwerkset
systeemherstel
en zet hem terug naar een dag dat het nog niet zo was
capthavoc