Is windows CE vertrouwt???

Ik wil eenvan mini laptop van dealextreme kopen met windows CE is deze vertrouwd? hier de link: http://www.dealextreme.com/p/7-tft-lcd-windows-ce-6-0-via8650-cpu-wifi-umpc-netbook-green-349-79mhz-2gb-3xusb-sd-lan-70902

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Windows CE is wel door Microsoft gemaakt, maar is in wezen toch een ander OS dan de Windows die je op desktop PC's hebt. In dit geval heb je een ARM (niet Intel) systeem met Windows CE, dus het is onmogelijk om de normale applicaties die je op je PC gewend bent te draaien. Dus ja, het is "te vertrouwen", maar of je er werkelijk iets aan hebt is maar de vraag.
gvrox
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

CE staat voor Compact Edition, dus een uitgeklede officiële Windows versie. Vaak gebruikt in PDA's en soms in Smartphones. Dus het besturingssysteem is te vertrouwen.

Bij DX heb je een lange levertijd (denk aan een maand). Ze leveren wat er op de advertentie staat. Als je pech hebt, wordt het PC'tje bij de douane ertussen uit gepikt en kan je alsnog invoerrechten en BTW gaan betalen.