Gewoon goede laptop, nog geen jaar oud. Toetsenbord blijft wel eens hangen ineens, hoe maak ik m weer sneller?

Mijn laptop is verder gewoon goed, Toshiba Satellite C660(D), nog geen jaar oud, gewoon windows 7. Ik kon altijd gewoon snel typen zonder dat ie een letter oversloeg, als ik da nu de gebeurt er dt ieens. Sinds een paar dagen pas, wel eens vaker gehad maar dat ging gewoon weg na een uurtje, nu non stop sinds ik m aan doe. Hoe zorg ik dat dit weggaat en ik weer fatsoenlijk kan typen zonder 5 x per zin op backspace te duwen

Toegevoegd na 2 minuten:
Internet is ook gewoon snel, geen problemen mee, alleen typen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Misschien zit er rommel tussen de toetsen, je zult versteld staan hoeveel troep er tussen zo'n toetsenbord past. Wat dan wel weer merkwaardig is dat hij dat soms ook gewoon niet deed, maar ik denk dat dat juist is omdat de troep die er dan tussenzat al plat was gestampt, en het nu niet meer goed plat te stampen is. Als het daarna nog zo is, dan is er inderdaad iets mis met het toetsenbord. Zit er nog garantie op de laptop? Het lijkt me namelijk niet dat dat normaal is na nog niet eens een jaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah ok, was het dan een showmodel dat je kon gebruiken om te zien hoe hij werkte of stond hij alleen in de etalage zodat niemand erbij kon?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Want als hij aangeraakt kon worden kan er wel eens iemand geweest zijn die hardhandig met het toetsenbord om is gegaan, zodat hij op die manier kapot is gegaan.