Ik wil graag op mijn iMac een Windows besturingssysteem downloaden met welke programma's kan dat en gratis?

Ik wil graag op me iMac een Windows besturingssysteem downloaden, ik had gelezen iets met bootcamp ofzo maar dat kost geld kan ik dat ook bijvoorbeeld cracken ofzo? Of misschien dat er een ander gratis programma is dat goed functioneert

Toegevoegd na 12 minuten:
( kan je windows dan ook cracken? als dat legaal is?? en kan iemand me dan meer uitleg geven? )

11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
welke versie mac os heb je want bootcamp is gratis
op intel ?
Leonz
11 jaar geleden
Ik heb
Mac OS X 10.6.8
capthavoc
11 jaar geleden
dan zit bootcamp op je installatie DVD
welke versie windows wil je er op zetten ?
Leonz
11 jaar geleden
Hmm die cd die ik bij de aankoop van me iMac heb gekregen bedoel je?
Ik wil graag windows 7 of Vista
capthavoc
11 jaar geleden
dan zul je vista of windows 7 dvd met legaal nummer moeten hebben
het is niet echt moeilijk. te installeren cracks zijn nooit legaal en dus moet je opzoek naar een serie nummer of dvd set maar raad je dat niet aan
een crack je kan je wel gebruiken om door de setup te komen maar vergeet activeren maar
maar mocht je windows weten te installeren zelf met een fout serienummer kan je het nog 30 dagen proberen voordat ie er mee ophoudt. alleen geen updates
tijd genoeg om uit te zoeken of het voor jou werkt
maar vond het zelf eigenlijk niet de moeite waard.
want om echt prettig te werken zul je toch legaal moeten gaan
tenzij je vista op de kop weet te tikken voor een prikkie
is het mijns inziens niet de moeite waard
voor games niet omdat hij geen hogere videokaart dan 256 mb kan emuleren
dus dat werkt niet
en de rest tja dat kan mac alleen ook wel vista en windows 7 zijn geen probleem lijkt mij om te installeren
xp werkt alleen als je een cd met service pack 2 hebt
en ik meen, maar weet niet zeker dat 10.7 alleen werkt met windows 7
als je zegt tijdens 10.6 er xp op zet en dan zou upgraden naar mac os x 10.7 dan werkt het nog
maar niet als er eerst 10.7 opstaat
als je het dan toch zou willen moet je eerst weer 10.5 of 6 er op zetten etc etc Een redelijk alternatief om te kunnen gamen met een mac
zeker met redelijk moderne games
is codeweaver
lastige configuraties soms maar echt wel de moeite waard Speel je oude dosgames zoals ik ,dan is boxer nog wel eens de moeite waard ?
have fun
capthavoc
11 jaar geleden
ja op de cd die je bij je mac hebt gekregen staat bootcamp als extra installatiesoftware
er komt dan via mac update ook nog eens een smak software binnen
Leonz
11 jaar geleden
Okay hartelijk bedankt voor je tijd en hulp:)
capthavoc
11 jaar geleden
oh ja en let goed op hoe je moet wisselen van boot
het kan soms erg lastig zijn te wisselen van besturing systeem. hij boot namelijk vanzelf terug in het laatsgebruikte en je komt niet vanzelf eerst op een keuze scherm
zit je in windows kom je niet terug op mac dus leest dat eerst goed door want daar kan het echt fout gaan
capthavoc
11 jaar geleden
En nog iets je bent in het gelukkige bezit van een 10.6 dvd set, bewaak die met je leven ;)@!!!!!!!
want een tijd terug waren die dingen zo zeldzaam dat ze meer opbrachten dan ze oorspronkelijk waard waren
of dat nog het geval is weet ik niet maar geef deze nooit zomaar weg !!!
ook niet als je besluit 10.7 te kopen in de app store
hebben is houden.
Leonz
11 jaar geleden
Haha hmm welke cd moet ik pakken dan 1 tje met applications install dvd ofzo of andere install mac os x
,, ja ik heb de 10.6.6
capthavoc
11 jaar geleden
application install

Het beste antwoord

Je kan VMWare gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een besturingssysteem in nimmer gratis. Bootcamp is gratis. Lees hier alle informatie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
cracken en legaal in 1 zin? je weet zelf toch wel beter..

ik geef je niet meer uitleg over het hoe en wat, deze vraag is zelfs tegen de regels van GV... (downloaden, cracken...)

Toegevoegd na 4 minuten:
en nee windows is niet gratis, bill gates is niet de rijkste man ter wereld geworden door meuk gratis weg te geven he.... maar dat wist je denk ik al
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leonz
11 jaar geleden
Ik heb er wel een goed antwoord op gekregen, het is niet tegen de regels ik stel gewoon een vraag;)
Leonz
11 jaar geleden
Je gaat me nu zeker meer lastig vallen in plaats van een antwoord op m'n vraag te geven??:o
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik geef toch een antwoord op de vragen die ik mag beantwoorden: nee cracken is niet legaal, nee windows is niet gratis.. en voor de compleetheid heb ik hem gemeld bij de moderators, die kunnen vast wel beslissen hoe en wat.. maar vragen naar cracks etc, is niet toegestaan op gv.. en indirect hoop je daar wel op.. vandaar dat je het bij elk ding wat je wilt voorstelt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mosibfu, doe moeilijk..
wat je kan doen is virtual box downloaden. en naar de site van windows een probeer versie dowloaden.
dan krijg je ook een key alleen die verloopt wel maar je kan dan een nieuw pro beer key aanvragen.

dat is de enige legale manier die gratis is.