BAD_POOL_HEADER Error op Windows 7

wat houd dit in, en wat moet ik in hemesnaam doen, op een willekeurig moment, nu 2x al in een half uur, krijg ik deze error, blauw scherm, en een geheugendump.
weet iemand wat ik nu moet doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mocht je hier geen goede oplossing vinden; ik maak altijd gebruik van het forum van Hijackthis. Hier zitten veel computerexperts die je echt goed kunnen helpen. Kijk maar eens op de site: www.hijackthis.nl succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Staat er verder nog een code bij??

Antwoorden (2)

Dit kan helaas meerdere oorzaken hebben. Geen ook eens de exacte getallen door, die er bij staan?
STOP: ....

Probeer eens:
1. Geheugen opnieuw in je PC steken.
2. De insteekkaarten opnieuw in je PC steken.
3. Je BIOS flashen.
4. Overbodige services uitschakelen.
5. Alles uitvinken bij start / uitvoeren / msconfig {enter} / opstarten.
6. De nieuwste drivers zoeken voor je PC (chipset, videokaart, geluidskaart, netwerkkaart, ...).
7. Windows update draaien - als je dat lange tijd niet gedaan hebt.
8. Je PC scannen op overbodige malware: http://pandasoftware.com/activescan
9. Andere geheugenmodules proberen.
10. Probeer eens een tijdje Ubuntu te draaien? Je hoeft dat niet permanent te installeren: 't kan tijdelijk. Vraag een gratis CD-tje aan via: www.ubuntu.com. Als Ubuntu goed blijft draaien, dan is 't waarschijnlijk geen hardware-probleem. Dan komt de wens om Windows opnieuw te installeren dichterbij...

Toegevoegd na 11 minuten:
Dit kan misschien ook nog van nut zijn: Google:
"bad_pool_header" site:microsoft.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of je typt het in op http://www.google.nl/