Windows gaat vanzelf in stand-by. Wat moet ik doen?

Niet als ik gewoon niks doe, maar ook als ik bezig met iets.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

kan van alles zijn maar de oplossing ligt meestal wel aan te wijzen onder energiebeheer ?
kijk daar eens
Als je een laptop hebt kan het ook zijn dat je accu je dwingt in standby te gaan.
vooral een wat oudere accu die aan het einde van zijn latijn is en dus misschien 100% aangeeft terwijl dat misschien maar 12 % is of zo en bij 10 % springt hij altijd in standby
je accu vervangen kan dus ook een oplossing zijn
capthavoc
12 jaar geleden
Via energiebeheer kun je uitzetten dat windows in slaapstand moet gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via energiebeheer kun je aangeven na hoeveel minuten de pc/laptop in de slaapstad moet gaan. Je kunt dit regelen voor je beeldscherm en pc zelf.