Ik had laatst toevallig gelezen dat 60% van alle Apple devices die KUNNEN updaten al geupdate hebben naar iOS 5.1.

Het is geen iOS 5.0 maar misschien heb je er wat aan? Verder kan ik geen bron geven omdat ik het 1 2 3 niet terug kan vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bang bent dat het niet goed gaat werken, moet ik je geruststellen. Ik heb nu 5.1 en het werkt prima.

De vraag beantwoorden met een percentage is bijna onmogelijk... Ik denk wel dat het meer is als 60%