Hoe maak ik een nieuwe map in Windows 7?

Ik heb een nieuwe laptop, met Windows 7. Ik wil een nieuwe map maken in mijn bestanden. Bij Windows Vista klikte je dan op 'organiseren' en dan 'nieuwe map maken'.
Maar ik kan niet vinden hoe ik dat moet doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Op de plek waar je het wilt hebben druk je op de rechter muis en nieuw>Map.. thats it!
enjoy windows 7~
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super dankje!

Andere antwoorden (4)

Rechter muisknop -> Nieuw -> Map
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt in de toolbar ook een knop om een nieuwe directory aan te maken.
Anders rechtermuisknop -> New Directory.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rechter muisknop, nieuw, map.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook in het engels: right click on mouse -> new -> folder. Thats it! Mocht je engelse OS hebben.