Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe wijzig ik de taal van windows 7 van Duits naar het Nederlands?

Hallo,

Ik heb een nieuwe laptop, maar Windows 7 op deze laptop is in het Duits. Ik heb op meerdere sites gekeken hoe ik dit probleem moet oplossen maar telkens lukte dit niet. In de handleidingen die ik heb gevolgd staat: Ga naar het configuratiescherm (gedaan), Klik vervolgens op Systeem en Beveiliging (ook gedaan), Klik dan op op Windows Update (ook gedaan), Klik op optionele updates (gedaan),Hierna gaat het bij mij niet meer goed. In de handleidingen en Filmpjes wordt gezegd dat er nu een lijst met updates te voorschijn moet komen, met erachter een taal die je kunt instaleren. Bij mijn Labtop komt alleen een lijst van optionele updates (zoals het hoort) en een code erachter in plaats van de taal. Dus het probleem is dat ik niet kan zien welke taal ik download maar alleen een code. Ik hoop dat iemand snel reageert , want dit probleem is erg irritant bij het uitvoeren van updates en dat soort dingen.

PS: Later in de handleiding-Video Kun je zien dat de gebruiker in bepaald scherm terechtkomt , deze heet: Tijd, Taal en Regio , bij dit scherm wordt op Toetsenbord en Taal geklikt. Dit scherm heb ik thuis ook gevonden maar bij staat (in tegenstelling tot de handleiding) alleen toetsenbord. Ik heb het Taal gedeelte ook nodig want als Stap1 (hierboven) is gelukt moet er in het Taal gedeelte de taal geselecteerd worden.

HELP!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Windows 7 kan je alleen bij installatie de taal selecteren. Als daar duits gekozen is, kan je een los taalpakket kopen om hem naar Nederlands of Engels om te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Taalwijziging is niet meer mogelijk na installatie, in het begin van de (windows)besturingssystemen installatie wordt er altijd naar gevraagd (welke taal je wilt etc.). Na het kiezen is het niet meer mogelijk om van taal te wijzigen, tenzij je de besturingssysteem weer opnieuw installeerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onjuist
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onjuist
die codes zijn waarschijnlijk gewoon andere upodates en geen talen
alleen bij windows 7 ultimate kun je bij optionele updates te taal kiezen.
(ik weet niet of je ultimate hebt, maar daar ga ik niet van uit)
met een 'mindere' versie van win7; bijvoorbeeld professional of home premium of starter kan dat niet meer.
je kan nog porberen om de dvd/cd met win7 erin te doen en dan kun je bij het opnieuw installeren de taal selecteren, maar dat moet je dus wel zo'n dvd hebben.
heb je dus geen win7 dvd/cd en is de versie op je laptop lager dan ultimate, dan kun je dus eigenlijk niets meer gratis doen.

je moet dan gewoon de nederlandse win7 kopen en die installeren.

Toegevoegd na 46 seconden:
of zo'n los taalpakket kopen, maar die zijn nog wel verrassend duur.

Toegevoegd na 3 minuten:
misschien kan het hier (ik weet het nie zeker want ik heb ultimate en misschien zie jij iets anders)

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows/downloads/languages
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Kun je niet opnieuw installeren?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding