Een 2,5" harde schijf kost zo'n 100-150 euro. Verder hangt het ervan af wat het tarief van de inbouwer is, en wat je hem laat doen. Als hij ook Windows opnieuw voor je moet installeren, dat is hij veel langer bezig dan wanneer hij alleen de schijf hoeft in te bouwen.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En nog langer als hij alle data, mailprogramma's en overige instellingen moet overzetten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dan kan je beter een SSD in laten bouwen en een externe schijf voor data gebruiken. Ik zou me nooit bedenken een HDD in te bouwen in mijn laptop(voor extra opslag). Overigens als je even opgeeft welk model je hebt kunnen we even opzoeken of het niet een kwestie is van schijf erin schijf eruit (met een schroefje). Mijn zusjes laptop had zelfs een tweede HDD slot welke zo te bereiken was, dat was een uitkomst.
Hdd zijn momenteel erg duur ivm overstroming Thailand of daar ergens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In laten bouwen??
Je kan zelf heel makkelijk een harde schijf inbouwen hoor.
Laptop op zijn kop leggen 1 schroefje los maken, klepje open maken. En je ziet de schijf al liggen.
Meeste werk is inderdaad windows er weer opzetten.
Maar grote kans dat dat wel lukt met de cv/dvd die bij je laptop geleverd is.
En zelf doen bespaard je behoorlijk wat geld.

Voor prijzen zou ik ff rond gaan neuzen bij bv. paradiget of mycom.
Dat soort zaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De tijden dat Windows op een DVD werd meegeleverd bij een laptop zijn lang vervlogen. Je zal moeten knoeien met een HDD image om alles weer werkend te krijgen.