Ik heb een Netbook met Windows 7 Starter er op en het lijkt erop dat die is gecrasht. Hoe krijg ik die er opnieuw op? Kan ik hem ergens downloaden?

Nee, er zat geen CD bij de PC

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
je netbook heeft waarschijnlijk geen dvd drive ?
welk merk type heb je ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo'n klein dingetje van Asus, type weet ik zo niet. Ik heb al een suggestie voor de hele windows er opnieuw op (via een bepaalde partitie die je opstart met F9 en vervolgens Windows 7 opnieuw installeert). Dat zal ik eerst eens proberen

Antwoorden (2)

zit er geen herstel partitie op ?
kijk even in je handleiding
meestal moet je een toetsencombi indrukken tijdens het opstarten om in die partitie te komen
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle netbooks die ik ken hebben inderdaad een herstelpartitie. Er hoort sowieso een installatiecode bij/op de PC te staan. Daarmee kun je met elke willekeurige DVD installeren. (Wel de goede versie/taal gebruiken)
Downloaden van de piratenbaai=W7 All editions Maffia sp1
Wel even de schijf wissen.